Rod's Comments

Comment Wall (16 comments)

You need to be a member of Planet Robby to add comments!

Join Planet Robby

At 7:39pm on February 11, 2009, Mike/WC77 said…
So your a voyuer now? I know what you mean,& trust me it beat me up. Only way I could find any piece of mind with it is it's his business to do what he wants with. I'm just a fan, I don't know all the angles.
If you take the names out of the equation, it makes much more sense (from his perspective). It's just difficult for you,& me to do, because we know some of those names. I guess thats why BC had his location set as "a city with no soul" for so long. 600, still dunno, need a sponsor =)
At 9:13am on January 4, 2009, Janet B said…
Rod! Happy New Year! I thought everyone had gone away for good...
Seriously, I sorta lost track of racing for awhile (family stuff)...it's not like the 2008 season was all that exciting, anyway. (Kyle - blah. Carl - blah. Jimmie - blah, blah, blah.)
How's your garage these days? :D Got plenty of Beam, I hope.
Later...
At 2:21pm on December 19, 2008, Joan Forsythe said…
Have a great holiday season. Keep in touch - Joan
At 8:24pm on November 18, 2008, CHRIS said…
10-4 will do, hope the healing goes quick and i will give ya a shout after turkey day.
At 6:37pm on November 5, 2008, Mike/WC77 said…
Yeah, guess he doesn't feel he owes any explanation. It's cool, he pays the bills over there. A lil insight would be nice though. Most def will have the JBB, thanks for the B-day wishes.
At 6:49pm on November 3, 2008, CHRIS said…
thanks, it was a good day, running up front is fun!!
At 4:15pm on October 31, 2008, Trickle said…
Yes indeed, Chris had some real talent.
At 8:44pm on October 27, 2008, CHRIS said…
thanks again for having me, we will have to go again soon.
At 8:33pm on October 23, 2008, CHRIS said…
funny you say that was going to shoot you an email tonight and see if you wanted to go sat., i will P M you my cell .
At 4:12pm on September 5, 2008, Joan Forsythe said…
Hi Rod - wish I could join race chat - but I'd have to come in to work (n internet at home). Let's trade blogs after the race. Joan
At 2:02pm on September 4, 2008, Mike/WC77 said…
Man, I was just wonderin wtf happened to you the other day. Yeah, every once in while somebody asks for it. If the dude didn't mean what he said, then he shouldn't have said it....right?
Oh & Fishing has no boundries is a real organization. They really do great work taking handicapped,& challenged people out to fish. Touching shit, ya know if I was compassionate ; )
At 10:07am on August 31, 2008, shana said…
stopping by to wish you a great labor day , haven't been on to much so i am trying to catch up. have a good one
At 4:21pm on July 6, 2008, Pathfinder7 said…
No, no you can keep your kids! Nice to have RG in the pic as well! I have to upload Loudon pics here pretty soon!
At 8:04pm on July 5, 2008, Pathfinder7 said…
Dammit, Rod, I miss your avatar - guess that one with RG will have to do! This will be a good site - TOG is good people!
At 2:45am on July 5, 2008, Mike/WC77 said…
Your avatar rocks BTW, looks like RG's cutout is looking at him
At 2:44am on July 5, 2008, Mike/WC77 said…
Damn Rod, didn't recognize ya without your Glock avatar.
As far as the MOB, the sign outside this site said "keepin it real". Sounds like this IS the new MOB...

© 2020   Created by TOG.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service